Tack Siri

Tjaba, Siri sickade en header till mig som hon själv har gjort till mig :) Den blev jättefin Tack ska du ha Siri :) Du äger på att göra headers :) Sen så fick jag en namnskyllt utan att jag visste det, men taack siri så jätte mkt.Du är jättebra på att göra headers, namnskylltar och sånt.  Kolla hennes fina blogg ---> Moonbear.blogg.se fin design, intressan att läsa. Så här kommer dom: 
Det är headern Jättefin :) (den kanske inte syns hela nu på bloggen) (men kommer snart ha den som header, då får ni se hur fin den är :)) 
Denna är namnskyllten :) Jättefin den oxå :). 
Så tack ännu en gång!  :D 

Fina Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
ska jag komma i håg dig?

E-postadress: (publiceras ej bara jag ser den)

Din URL/Bloggadress:

Tack att du skriver Kommentar det värmer att du lägger tid på det: