Moorlands championat och Gylleåsarnas Championat! 18.00

hej svejs, körde Gc nyss med Eves gubbe, (för hon frågade om jag ville) Ja såklart jag ville, men jag sög, tiden gick ut och failade tusen tals gånger och så hoppade jag ur gruppen + min dator = Konstig :(  
Men körde Moorlands championat på 2 datorer och 2 olika gubbar, på min skoldator så var det eves gubbe jag körde med och min privata min egna det gick åt skogen, när jag körde på eves o min, men på hennes förlorar jag tiden :( + failade vid döds klippan dog då så förlora tiden :(, på min egna gubbe så låg jag vid början och så, kom i mål på den jag kom 11 :) endå nöjd för låg 17 hela tiden tills i slutet :) Så jaa Tack Eve för jag fick köra och Wilda :) 
 

Fina Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
ska jag komma i håg dig?

E-postadress: (publiceras ej bara jag ser den)

Din URL/Bloggadress:

Tack att du skriver Kommentar det värmer att du lägger tid på det: