Moorlands championat 18.00

Hej Svejs! Väntar på Moorlands championat ska börja, snart skapas grupperna, nu har dom skapats iaf min jag är i  4 :). Hoppas det går bra för mig jag ska tävla med Baby :) <3. BABY du klarar det <3. Jag börjar om 10 sec, jag kom 9 As dåligt, men jag failade förstos :( Men aja fick röst pris :) 24 js :D..Men hoppas det går bättre klockan 20.00. Fick köra mot sr's och alla kunde hoppa och så, det var lite svårt men glad endå att jag kom i mål. Ha en bra kväll :) 
Ps. glömde att ta bilder när jag kör men det gick dåligt så tänk inte på det ds. 

Fina Kommentarer
Postat av: Tiff :)

Fin header, kan du göra ett inlägg där du visar dina tävlings outfit ;3

Svar: Tack, (det är designen) Visst :)
Abbie Yellowstar

2013-05-26 @ 18:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
ska jag komma i håg dig?

E-postadress: (publiceras ej bara jag ser den)

Din URL/Bloggadress:

Tack att du skriver Kommentar det värmer att du lägger tid på det: