Svar på frågestunden

Anna Sunhall:
1. När började du spela? Svar: Det var en svår fråga...jag vet inte själv faktiskt
2. Varför började du spela? Svar: Några av mina kompisar spelade detta och sa att SSO var roligt så då tänkte jag prova det :) Jag gillade det oxå :)
3.  Vilken är det bästa minnet du har? Svar:  Att jag har träffat många nya vänner på SSO :) 
4. Vilket är det sämsta minnet du har? Svar: Att jag upplöste min klubb och att  några var ledsna efter det :( 
5. Hur mycket tänker du på dina kläder och hur passar det? Svar: Jag tänker mest att dom ska vara bra och till anvädning typ och såklart snygga hehe :) 
6. Har du en egen stil eller försöker du ha det enkelt led snyggt eller i din egna stil? (kan vara t.ex. att man klär sig i massor av färger eller inga) Svar : Enkelt och snyggt bara x3
7. bästa klubben du har varit med i? Svar: Asså jag vet inte, jag gillar nog dom flesta som är aktiva och bryr sig om en typ och inte är elaka och så... 
8. Sämsta klubben du har vart i med? Svar: ingen tror jag vad jag kommer på nu iaf :) 
9. Avsluta meningen "jag skulle helst vilja vara med och vara ledare i"? Svar: Ingen arning :( 
10. Favorit häst? (av dom du inte har) Svar: Menar du om jag skulle vilja köpa någon, så är det nog en i Fort Pinta den fuxen :) 
Lisa Winterstorm: 
1. Visst är jag bäst? Svar: Ja Såklart, du är en av dom bästa jag har träffat :) 
2. Favorit färger? Svar: Lila, Blå, Svart 
3. Du känner mig IRL? Svar: Ja det är ju klart jag gör :) 
Emilia Braveheart: 
1. Om du var en gurka vilken färg skulle du vara? Svar: Lila tror jag :) 
2. Vad är din dröm på SSO? Svar: Att jag skulle få gå in i min gardirob just nu då :) För jag har massor av kläder där :) 
3. GURKA Svar: Gurka på deeej med <3 :) 
4. Vem tycker du är den bästa spelaren på SSO? Svar: Jag tror Anna W,Lisa,DU,Siri, Juni, Anna S tror jag :) 
5. Vilka bloggar läser du? Svar: Dom flesta jag läser är nog dom jag har länkat på bloggen :) 
6. Gillar du körv? Svar: Ja, korv gillar jag haha :) 
Bella: 
1. Har du någon favoritblogg? Svar: Alla som jag har länkat på bloggen :) 
2. Vilket är ditt favoritgodis? Svar: Djungel vrål och choklad :3 
3. Hur länge har du varit med på Starstable? Svar: Ingen arning :( 
Siri Månbjörn: 
1. Heej c8 Svar: Heej c:
2. Rider du IRL? Svar: Japp 
3. Hur hittade du till SSO? Svar: Lisa o Emilia visade mig tror jag det var :) 
4. Varför heter du just Abbie Yellowstar? Svar: Jag vet inte, jag tyckte det var fint då antar jag :) 
5. Varför ser Angel ut som han gör? Svar: Jag tyckte hon var söt och fin så jag tyckte det passade med kroppen tror jag :) 
6. Varför heter Angel Angel? Svar: För jag tyckte det passa så som hon ser ut och jätte sött namn <3 :) 
7. Om du fick välja vilken häst som helst på SSO, vilken skulle du välja? Svar: Fuxen i fort pinta :) 
8. Nu orkar jag inte mer x) Svar: Okej, men tack för du ställde frågor :) 
Tack för alla frågor :) Jag hoppas jag har svarat på alla som ni har ställt annars kommentera :) 


Fina Kommentarer
Postat av: Lova was here

Hehe, detta är ingen fråga men, länken till mig i länklistan funkar inte :/ Men tack för du läser min blogg <33


Svar: ojjj sry, varse <33333
Abbie Yellowstar

2013-06-23 @ 02:00:01
URL: http://lovastarstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
ska jag komma i håg dig?

E-postadress: (publiceras ej bara jag ser den)

Din URL/Bloggadress:

Tack att du skriver Kommentar det värmer att du lägger tid på det: