Frågestund!

Hej, tänkte ha frågestund här på bloggen :) ni får fråga mig vad som helst förutom om privata saker... Allt annat får ni fråga om sso :) Fråga bara på detta avslutas på söndag den 9 Juni alltså nu på söndag :) ni har en vecka på er :D :D :D svarar på frågorna i ett annat inlägg på söndagen om någon har sickat ngt.. jag hoppas det iaf :3 

Fina Kommentarer
Postat av: Anna Sunhall

Hej! Vi är ju kompisar så jag ställer lite frågor om DITT SS liv:) Ca 20 frågor typ?
1. När började du spela?
2. Varför börja du spela?
3. Vilken är det bästa minne du har?
4. Vilket är det sämsta minnet du har?
5. Hur mkt tänker du på dina kläder och hur det passar?
6. Har du en egen stil eller försöker du ha det enkelt led snyggt eller i din egen stil? (kan va t.ex att man klär sig i massor av färger eller inga alls xD)
7. Bästa klubben du varit med i?
8. Sämsta klubben du varit med i?
9. Avsluta meningen "Jag skulle helst vilja va med och vara ledare i...." (OP/DBC)
10. Favorit häst? (Av de du inte har)
Tror inte det var något mer, säger då;)
//Anna

Svar: Tack för du kommenterade! <3
Abbie Yellowstar

2013-06-04 @ 06:34:51
URL: http://frostmules.blogg.se
Postat av: Lisa Winterstorm

1. Visst är jag bäst?
2. Favoritfärger?
3. Du känner mig IRL?

Hihi :D

Svar: Tack för du kommenterade! <3
Abbie Yellowstar

2013-06-04 @ 08:05:33
URL: http://frostmane.blogg.se/
Postat av: emiliabraveheart.blogg.se

1. om du var en gurka vilken färg skulle vara?
2.vad e din dröm på sso?
3. GURKA
4. vem tycker är den bästa spelaren på sso?
5.Vilka bloggar läser du?
6. Gillar du körv!
//Gurkan själv

Svar: Tack för du kommenterade! <3
Abbie Yellowstar

2013-06-04 @ 15:10:22
URL: http://emiliabraveheart.blogg.se/
Postat av: Bella

1. Har du någon favoritblogg?
2. Vilket är ditt favoritgodis?
3. Hur länge har du varit med på starstable?

Kram <3

Svar: Tack för du kommenterade! <3
Abbie Yellowstar

2013-06-04 @ 17:55:30
URL: http://beautybywizzas.blogspot.se
Postat av: Siri Månbjörn

1. Heej c8
2. Rider du IRL?
3. Hur hittade du till SSO?
4. Varför heter du just Abbie Yellowstar?
5. Varför ser Angel ut som hon gör?
6. Varför heter Angel Angel?
7. Om du fick välja vilken häst som helst på hela SSO, vilken skulle du välja?
8. Nu orkar jag inte mer x)

Svar: Tack för du kommenterade! <3
Abbie Yellowstar

2013-06-04 @ 18:20:17
URL: http://moonbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
ska jag komma i håg dig?

E-postadress: (publiceras ej bara jag ser den)

Din URL/Bloggadress:

Tack att du skriver Kommentar det värmer att du lägger tid på det: