Blåa :/

Hej, loggade nyss in på star stable :D Bestämt mig att jag ska göra blåa uppdrag som t.ex. sysslorna och tävlingarna, ksk finns något annat oxå som att mata hästarna oxå :D.. Men gör detta bara för att få pengar och för att levla Baby snart i lvl 15 :D MEN NÄR? Men aja nu ska jag forstätta göra det.. :D här kommer några bilder från detta jag gör :) 
Vill jag göra sysslorna? 
Vill jag ge hö till hästarna?? 
Vill jag mocka verkligen?
Det blev minsann att göra sysslorna!!
ger vatten :)  
Ger höö :D 
äntligen klar!!! <3 :D med sysslor, men orkar nt ta kort på när jag matar och när jag tävlar  tyvär !!
 

Fina Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
ska jag komma i håg dig?

E-postadress: (publiceras ej bara jag ser den)

Din URL/Bloggadress:

Tack att du skriver Kommentar det värmer att du lägger tid på det: