Nytt på bloggen och tack :)

Som jag skrev  på det förra inlägget så skulle det bli nytt på bloggen ju och nu är det fixat :D Detta: Design,menyn, header (men bara ändrad färg och citat) , färg på rubliken när man gör inlägg, namnskyllt, färg på allt typ :) typ det :)
 
Men sist men inte minst tack Emilia för du har hjälp mig med allt detta :) Det värmer, du är en jätttebra vän som stöttar en om man mår dåligt eller ngt sånt :) tack för du finns <3 kolla in hennes blogg: emiliabraveheart.blogg.se
 
EDIT: Blev jättenöjd med den och den blev jättefin :) TACK <3 
 
Detta var nog allt jag skulle säga så kommer det ett inlägg snart igen :) 
 

Fina Kommentarer
Postat av: em

vare god c: FUNDERAR om jag ska byta ut headern >:3

Svar: c: det får du bestämma själv om du vill och orkar så får du gärna göra det ;)
Abbie Yellowstar

2013-09-01 @ 08:49:41
URL: http://emiliabraveheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
ska jag komma i håg dig?

E-postadress: (publiceras ej bara jag ser den)

Din URL/Bloggadress:

Tack att du skriver Kommentar det värmer att du lägger tid på det: